Activiteiten van Ondernemersvereniging Heesch.

Onze activiteiten zijn onder te verdelen in 3 hoofdzaken:

Als eerste is dit het behartigen van de ondernemers belangen, richting gemeente en overheden.
Momenteel zijn we bijvoorbeeld druk bezig met het item bedrijventerreinen, wat erg actueel is door de komst van Heesch-west en de Vismeerstraat. Wij vinden het belangrijk dat er voldoende bedrijventerreinen beschikbaar zijn, zodat onze leden de mogelijkheid hebben om door te groeien.

De tweede activiteit is het samen werken met en voor ondernemers, dit doen we door middel van gezamenlijke inkoop, het Keurmerk Veilig Ondernemen Bedrijven terreinen en winkelgebieden onderhouden, overleg met centrummanagement en regelmatig overleg met het SOB (Samenwerkende Ondernemers Bernheze). Daarnaast werken we samen met starterssucces om jonge ondernemers te betrekken bij onze vereniging.

Het laatste en leukste punt is het samen komen met de ondernemers, door middel van de jaarlijkse leden vergaderingen, bedrijfsbezoeken, BBQ, uitstapje of de gezellige feestavond naar aanleiding van het 25 jaar bestaan van onze ondernemersvereniging.

Wij denken met deze zaken een flinke meerwaarde te kunnen bieden aan alle ondernemers in Heesch. En willen dit ook graag voor de jonge ondernemers en zzp-ers gaan doen, ben of ken je nou een (jonge) Heesche ondernemer die nog geen lid is? Kom dan gewoon eens vrijblijvend naar een van onze volgende bijeenkomsten en ervaar zelf wat wij doen.
Je bent van harte welkom om een keer aan te sluiten.