Het coronavirus heeft grote negatieve economische effecten. Veel bedrijven en ondernemers maken zich zorgen en ervaren nu al de gevolgen.

Het bestuur van de Ondernemersvereniging doet dan ook een oproep: “help elkaar als (heesche) ondernemer om de coronacrisis door te komen”.

Dit kan op diverse manieren. Zo kun je als bedrijf extra coulant zijn bij levertijden, toepassing van alternatieve goederen, gebruik van boetebedingen of het toestaan van andere (gespreide) betalingstermijnen dan gebruikelijk.

Probeer vooral ook de heesche collega-ondernemers te helpen door meer lokaal in te kopen of een afhaalmaaltijd te bestellen bij een gesloten restaurant. Steun elkaar en blijf kijken naar mogelijkheden om elkaar te helpen.

Hieronder in deze nieuwsbrief enkele corana-updates:
• MKB-Nederland: veel verzamelde info over het coronavirus (is redelijk compleet)
• Andere nuttige links over het Coronavirus
• Hulp voor zzp’ers
• BSOB: geen nieuwe aanslagbiljetten vanwege coronavis

OVH Nieuwsbrief 20-03-2020