Ondernemersvereniging Heesch feliciteert Tom de Bruyckere van Tomcars Heesch met de Bernhezer Ondernemers Prijs 2019.
Het maakt de ondernemersvereniging trots dat deze prijs is toegekend aan een Heesche ondernemer.
Stijn van de Bovenkamp en Rico Wijgergangs van WijKamp Farming Solutions Nistelrode hebben dit jaar de Jonge Ondernemers Prijs gewonnen.
Ook voor hen de felicitaties, namens Ondernemersvereniging Heesch, voor deze geweldige prestatie.

Nieuw dit jaar was de publieksjury. Tijdens de avond zelf werd er door de aanwezigen gestemd wie de BOP- en JOP prijs dit jaar in ontvangst mocht nemen.

Tevens de complimenten aan de organisatie van het Bernhezer Business Event voor het organiseren van deze uitermate geslaagde editie.
De locatie, landgoed Weijenhof, van de familie Strijbosch heeft uitzonderlijk bijgedragen aan een geslaagde editie van het Bernhezer Business Event.

De foto’s van deze bijzondere avond zijn te bekijken op de website van het Bernhezer Business Event: https://www.bernhezerbusinessevent.nl/media/2019/